zaterdag 26 april 2008

laatste bericht

Ziezo ik ben weer thuis. De laatste week nog heel veel leuke dingen meegemaakt. Zo ben ik naar het Keukenhof geweest. Dat is de grootste tulpentuin van Nederland, of mss wel van de wereld. We vertrokken in prachtig weer, maar jammer genoeg begon het in de namiddag te regenen. Maaaaar dat kon onze pret niet bederven hoor, wees gerust!
We sloten het erasmusprogramma af met een presentatie over ons eigen land. Wij (de Belgen) maakten een filmpje waarin we ons verkleedden als ons leerkrachten en les gaven over Belgiƫ. Het was echt fantastisch. Na de presentaties konden we proeven van de specialiteiten van de verschillende landen.
Vrijdagavond gaf ik een afscheids- en verjaardagsfeestje op mijn kot. Het was hartstikke leuk!!!
Ik kreeg ook heel veel leuke cadeautjes zoals het kazenspel, een verjaardagstaart, een kop van Douwe Egberts, Griekse cake,...

Jammer dat het avontuur alweer voorbij is. Ik zal jullie echt missen! Dank u voor alles.
xxx Ilse

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Ilse, ik heb de foto's naar je gemaild. Blij weer thuis te zijn? Denk het wel he:)

Succes met afstuderen!
xSanne

Ps: PSV houdt Cercle spits Stijn de Smet in de gaten. Dat wilde ik nog even kwijt:)