vrijdag 22 februari 2008

Rotterdam

















Toch nog eventjes vertellen dat we gisteren met school Rotterdam bezochten.

We maakten een rondvaart in de haven (de grootste van Europa) en bezochten het havenmuseum. Het was echt super interessant. De haven van Zeebrugge is groot en mooi, maar deze haven is toch wel heel speciaal. Ik had onmiddellijk weer zin om een projectweek ivm de haven te organiseren. Het leuke was dat ik aan mijn klasgenoten veel kon vertellen doordat we aan de KHBO veel leerden over de haven van Zeebrugge.
We bezochten ook de euromast en hadden een schitterend panoramisch zicht over de haven.
De Erasmusbrug was ook de moeite waard. Mooie constructie. Komt goed van pas in een wero-thema over bruggen.






Om 14u49 jump/spring/stap/huppel ik de trein op en rijd drieƫnhalfuur later het station van Brugge binnen. Ik wacht al vol spanning om terug de Belgische lucht in te adem.
dooeeegggg

Ilse xxx








1 opmerking:

dorota zei

nice clogs hon :)